„Instagram Stories“ apklausos – kaip ir kam jas kurti?

Autorius: Erik Murin | Patalpinta: 2017 23 spalio

„Instagram“ apklausos yra naujausia „Instagram“ pristatyta funkcija tam, kad galėtumėte su savo auditorija bendrauti dar artimiau. Kaip sukurti „Instagram Story“ apklausą ir kam tai galima panaudoti?

Kaip sukurti „Instagram Story“ apklausą?

Sukurti apklausą „Instagram“ socialiniame tinkle nėra sunku:

  1. Sukurkite įprastą „Instagram Story“ įrašą – užfiksuokite nuotrauką, užrašykite tekstą, pieškite ir darykite kitus įprastus dalykus, kuriuos darote kurdami „Instagram Story“ įrašą.
  2. Prieš publikuodami savo „Story“, paspauskite lipduko ikoną viršutiniame dešiniajame kampe ir pasirinkite „Poll“ (apklausos) opciją.
  3. Savo apklausą, kaip ir kitus elementus „Story“, galite nutempti kur tik norite, padidinti ar sumažinti.
  4. Dalinkitės savo „Story“.
  5. Norėdami pamatyti apklausos rezultatus, atidarykite savo „Story“ su apklausa ir braukite iš ekrano apačios į viršų, kad pasiektumėte analizių puslapį. Jame galėsite matyti visus balsavusius ir jų pasirinkimus. Nepamirškite, kad statistika bus prieinama tik tol, kol bus prieinamas ir pats „Story“ įrašas, o jis išnyksta po 24 valandų nuo publikacijos pradžios.

Kam tai galima naudoti?

Naująją „Instagram Stories“ apklausų funkciją naudoja daugybė paprastų žmonių ir įmonių, tačiau retas pagalvoja apie naudojimo taktiką. Vietoje to, kad tiesiog prisidėtumėte prie konkurentų ir įprastų vartotojų kuriamų šiukšlių, būkite kūrybiški ir prieš kurdami apklausą gerai pagalvokite.

Apklausos gali būti naudingos daugeliu atvejų. Vienas iš jų – jeigu norite sužinoti savo vartotojų nuomonę apie:

  • siūlomą produktą;
  • produkto variacijas (spalvas, dydį ir pan.);
  • laiką renginiams ar tam tikroms akcijoms;
  • temas tinklaraščio įrašuose;
  • t.t.

smartphone-2652179_1920

Taip pat galite pasinaudoti populiariomis temomis ir savo auditoriją įtraukti į diskusijas. Žinoma, padarykite tai žaismingai, įdomiai, bet jokiu būdu per daug nenukrypkite nuo savo įmonės – juk būtų kiek keista jeigu papuošalų parduotuvė klaustų apie NBA finalus.

Apklausos gali būti naudingos ir bandant analizuoti rinką. Nesvarbu, ar jums reikia patobulinti savo produktą, ar parašyti išsamų tinklaraščio įrašą, ar jums tiesiog įdomu sužinoti apie savo auditoriją, „Instagram Story“ apklausa gali būti naudinga.

O galbūt norite priminti sekėjams, jog planuojate renginį? Naudodami „Instagram Story“ apklausas galite sužinoti ką renginyje žmonės norėtų pamatyti. Tai ne tik nuolat primins, jog renginys jau artėja, bet ir padės viską suorganizuoti geriau.

Tai – puikus įrankis, bet persistengti nereikia

„Instagram Stories“ ir jų apklausas galite panaudoti labai kūrybiškai. Tiesa, persistengti nereikėtų – jeigu į kiekvieną savo „Story“ dėsite po apklausą, greitai pabosite, o atsakymų beveik negausite. Todėl „Instagram Stories“ apklausas siūlome kombinuoti su kitais „Instagram“ ir kitų socialinių tinklų įrankiais – tik taip pasieksite geriausių rezultatų.