Jūsų potencialūs klientai nori žinoti, kuo galite būti naudingi ir kaip galite jiems padėti.

Jūs esate niekam neįdomus

Autorius: Erik Murin | Patalpinta: 2016 7 gruodžio

Jūs nesate visatos centras. Kad ir kaip gaila, jūsų įmonės veikla, greičiausiai, niekam neįdomi. Visiškai rimtai. Nei vienas „Facebook“ naudotojas nenori matyti, jog šiandien jūsų įmonė sutaisė dar vieną tualetą. Niekam nerūpi jūsų rašinys apie tai, kaip nusprendėte įkurti įmonę 2001-ųjų metų vasarą taisydami savo mamos tualeto žarnelę. Jeigu jūs ne „Nike“ ar „Apple“, pradėkite kurti vertingą turinį, kuris būtų:

  1. Įdomus;
  2. Naudingas;
  3. Sukuriantis tam tikrą emocinį ryšį.

Jūsų potencialūs klientai nori žinoti, kuo galite būti naudingi ir kaip galite jiems padėti. Galbūt jie nori sužinoti kažką naujo. Kiekvieną kartą rašydami tik apie savo įmonę ir nuveiktus darbus, tikrai kliento nesudominsite. Jeigu tokie dalykai būtų kam nors aktualūs, parduotuvėse matytumėme žurnalus, kuriuose tik tokios istorijos. Ar matėte kada nors tokį žurnalą? Ne, nes tai nieko nejaudina. Tai kodėl tuomet vietoje įdomių, naudingų ar jausmus sukeliančių tekstų žmonės turėtų skaityti apie tai, kaip jūs sukūrėte dar vieną internetinę svetainę, kuri turi didelį funkcionalumą?

Nežinote, kas jūsų skaitytojams galėtų būti vertinga? Nerašykite iš viso. Investuokite savo laiką kažkur kitur. Nepamirškite – žmonės šiais laikais gali skaityti visiškai bet ką, tad žmonės nesirinks skaityti apie jus pačius. Jūs esate niekam neįdomūs. Kurkite istorijas, vertę ir emocijas – tik tokiu atveju galite turėti viltį, jog kada nors kažkam bus įdomi ir jūsų įmonės įkūrimo istorija.