Nebandykite savo kliento įkalbėti pasilikti

Nebandykite savo kliento įkalbėti pirkti

Autorius: Erik Murin | Patalpinta: 2017 4 vasario

„Klientui – pirmenybė.“ Taip. Bet tai nereiškia, jog turite bandyti įtikti klientui iki paskutinio kraujo lašo. Jeigu nuoširdžiai tikite savo produktu ar teikiama paslauga, leiskite išbandyti konkurentų pasiūlą. Ir, anksčiau ar vėliau, pirkėjas grįš. Žmogui kartais reikia leisti suklysti, kad jis pajaustų skirtumą tarp gero ir blogo. Ir daugiau to blogo tikrai nebenorėtų.

Tokiu atveju daugelis pasiūlytų nuolaidą arba pradėtų pasakoti, kad konkurentai neatliks darbo taip jau gerai. Deja, taip darydami žmonės parodo desperatiškumą ir klientas supranta, kad jums jo reikia labiau negu jam jūsų.

Tokiu atveju daugelis pasiūlytų nuolaidą arba pradėtų pasakoti, kad konkurentai neatliks darbo taip jau gerai. Deja, taip darydami žmonės parodo desperatiškumą ir klientas supranta, kad jums jo reikia labiau negu jam jūsų ir jumis galima manipuliuoti.

Kalbu nebūtinai apie tiesioginį bendravimą su klientu. Kartais pardavėjai bando bet kokiais būdais įtikti pirkėjui ar klientui netgi savo aprašymuose teigdami, pavyzdžiui, kad jų produktas tinka visiems, nors taip nėra. Iš tikrųjų, toks pataikavimas ir „alternatyvių faktų“ naudojimas ne tik nesuvilioja klientų, o ir dažnai juos atgraso bei mažina pasitikėjimą jūsų įmone.

Tai ką daryti? Nieko. Tikėkite savo produktų, perduokite savo pasitikėjimą jūsų potencialiam pirkėjui ir leiskite jam klysti. Teršti konkurentus dažniausiai nėra labai protinga ir tokius marketinginius triukus reikia mokėti atlikti labai subtiliai ir tinkamai. Nors geriausia yra pabandyti išvengti tokių pavojų ir ne žeminti konkurentus, bet aukštinti save. Tik ne per daug ir nenaudojant „alternatyvių faktų“.

Kartais tie klientai ir negrįžta. Tokiu atveju pagalvokite: ar tikrai jums reikia kliento, kuris tik nori užmokėti kuo mažiau ir nenori kokybės? Ar tikrai galėjote pritraukti tą klientą? Gal jis ieškojo kažko visai kito? Kitaip tariant, nesukite dėl to galvos. Nebent jūs visiškai neturite klientų. Tokiu atveju, ko gero, problema yra ne jūsų komunikacijoje, o produkte ar paslaugoje.