Turinio rinkodara: nebūkite pardavėju, būkite kliento draugu

Autorius: Erik Murin | Patalpinta: 2017 10 spalio

Kaip dažnai jums nutinka taip, kad pamatę įrašą socialiniame tinkle pagalvojate: „taip būna ir man“ arba „man tikrai reikia *daiktas arba paslauga*? Ar galite prisiminti kuris prekės ženklas rašo jums įdomiausius įrašus savo tinklaraštyje ar feisbuke?

Greičiausiai esate įsigiję bent vieną to prekės ženklo produktą ar bent kartą naudojotės tos įmonės paslaugomis. Tikriausiai rekomenduojate tą daryti ir kitiems. Kodėl? Ta įmonė jus supranta, o jūs suprantate ją. Jūs turite tvirtą ryšį.

Kurkite ne pelną, bet santykius

Tai yra bet kurios įmonės turinio rinkodaros sėkmės receptas. Paprastas, bet tuo pačiu ir labai sudėtingas. Nesvarbu, ar tai santykiai tarp jūsų ir antrosios pusės, ar tarp jūsų įmonės ir klientų, supratingumas ir bendri interesai yra bet kurių santykių sėkmės receptas. Sėkmingi santykiai su klientais garantuoja ir pelną.

Ką visa tai reiškia? Jeigu jūsų verslas nėra B2B, t.y. jūsų klientai yra ne kitos įmonės, bet paprasti žmonės, kurdami turinį turite galvoti ne kaip turinio kūrėjas, o kaip potencialaus kliento draugas ar kolega.

Taigi, jūs privalote kurti turinį, kuris parodo jūsų įmonės stipriąsias puses. Tas pats turinys turi būti nutaikytas į jūsų klientus ir jų norus, poreikius, hobius. Tai yra auksinis turinio rinkodaros viduriukas. Ir tam nereikia persistengti, jūs neturite bandyti persiversti per save ir kurti kažką beprotiško. Kurkite nuoširdų turinį, kalbėkite savo klientų kalba.

Jeigu jūsų klientai yra jauni paaugliai, niekas nepyks, jeigu rašysite tipo, va taip, nesiparindami. Dar keli mėmai ir jūs jau tikrai būsite mylimi savo klientų. „Keulė Rūkė“ rašo ish viso be lietuvishku raidzhiu, bet tai yra gerai, nes klientams taip patinka. Klientai su „Keulė Rūkė“ jaučiasi lyg su sava chebryte, o „Keulė Rūkė“ to ir siekia.

Mėmai ir jaunatviška kalba tinka ne visiems. Jeigu jūsų klientai yra jauni žmonės, bet žinote, jog jums sunkiai sektųsi išlaikyti jaunatvišką stilių, bandykite ryšį su klientais užmegzti kitais būdais.

Mėmai ir jaunatviška kalba tinka ne visiems. Jeigu jūsų klientai yra jauni žmonės, bet žinote, jog jums sunkiai sektųsi išlaikyti jaunatvišką stilių, bandykite ryšį su klientais užmegzti kitais būdais.

Kurkite turinį, kuris būtų įdomus ir jums patiems

Prisiminkite – reikia galvoti ne apie įmonę, bet apie žmones. Jūs esate žmogus, todėl kurkite tik tokį turinį, kuris patiktų ir jums patiems, pademonstruokite savo žinias ar privalumus. Taip turinį kurti jums bus ir paprasčiau, ir įdomiau, o jūsų klientams tai patiks daug labiau.

Pagalvokite apie savo klientus

Paskutinis jūsų žingsnis prieš kuriant turinį turėtų būti tikslus standartinio kliento nustatymas. Kurti turinį neaiškiai auditorijai yra per sudėtinga, tai reikalauja labai daug laiko ir nepasiteisina. Skirkite šiek tiek laiko pamąstymams apie savo pirkėjus.

Įsivaizduokite žmogų, kuris yra jūsų klientas. Žmogų, kuris turi hobius, biudžetą, socialinę padėtį, problemas ir džiaugsmus. Tada jau galvokite apie daugiau potencialių klientų ir svarstykite, kuo jie galėtų būti panašūs ir skirtingi. Skirtumai tarp tų klientų yra temos, kurių turėtumėte vengti, tai yra rizika. Jums reikalingi jūsų klientų panašumai, bendri poreikiai ir hobiai. Jūs turite pamilti tuos pačius dalykus, padėti spręsti kliento bėdas ar tiesiog kartu pasidalinti dienos įspūdžiais, išklausyti kliento istorijas. Jeigu tai darysite, jūs tapsite kliento draugu.

Na, o draugystė yra tokio tipo santykiai, kurie suteikia naudos tiek vienai, tiek kitai pusei. Suprasdami savo klientą ir žinodami kaip galite jam padėti, praskaidrinti jo dieną ar tiesiog priversti apie jus pagalvoti, jūs neabejotinai gausite naudos ir iš kliento pusės: lojalumą, daugiau klientų ir pelną.